PRIVATE FESTIVAL
Algemeen | Bestellen, betalen & wijzigen | Speciale verzoeken
Algemeen
Wat is Private Festival?
Private Festival is een all-round festival experience aan huis. Wij komen on-demand naar jou toe in onze kick-ass mobiele dj booth, stoppen hier jouw favoriete dj in, en bouwen een feestje in 1 van de vele hardere muziekstijlen. Dit alles combineren wij met silent disco koptelefoons zodat je buren nergens last van hebben. Hoe vet is dat?!
Waar en wanneer kan ik Private Festival Boeken?
Private Festival is volledig op maat te boeken via het aanvraagformulier.
Voor wat voor typen bijeenkomsten is Private Festival geschikt?
Private Festival is geschikt voor alle feesten en partijen in besloten kring op- en/of aangesloten aan privéterrein, waar geen wettelijke vergunning voor vereist is.
Hoe lang duurt een Private Festival?
Dit heb jij zelf in de hand! Vul in het aanvraagformulier jouw wensen in zodat we samen kunnen kijken naar de eventuele mogelijkheden.
Waar moet mijn locatie aan voldoen?
Jouw festival feestje mag uitsluitend worden gevierd op privéterrein, dit kan dus jouw woning zijn, jouw voor- of achtertuin, je oprit, vanuit je schuur of garagebox of zelfs vanaf je balkon (max. 1 hoog). Ook een zaaltje wat je hebt afgehuurd of andere horeca gelegenheden behoren tot de mogelijkheden. Wil je toch liever binnen een feestje geven? We hebben ook een mobiele dj booth die geschikt is voor indoor gelegenheden!
Hoe waarborgen jullie de kwaliteit?
Private Festival is bedacht en ontwikkeld door BKJN events. Zij hebben samen met alle betrokken partijen meer dan 17,5 jaar ervaring in het organiseren van grootschalige publieksevenementen en festivals. Met het boeken van een Private Festival maak je niet alleen jezelf blij, maar steun je ook alle artiesten, meewerkende bedrijven en organisaties in de scene!
Welke muziekstijlen bieden jullie aan?
Private Festival biedt artiesten van alle hardere stijlen: Hardcore, Freestyle, Uptempo, Frenchcore, Early Hardstyle & Raw Hardstyle. Wil je liever een ander genre boeken? U vraagt, wij draaien! Vul in het aanvraagformulier jouw wensen in en we gaan voor je aan de slag!
Wat is er nodig qua stroomvoorziening?
Private Festival is plug-and-play en werkt op een eigen stroomvoorziening. Alleen als er gekozen is voor de optie Festival Sound hebben wij een stroompunt nodig, maar dit wordt altijd van tevoren telefonisch met je doorgenomen.
Hoe lang is er nodig voor de op- en afbouw van een Private Festival?
Onze Private Festival crew zal ongeveer 30 minuten voor de afgesproken tijd aanwezig zijn zodat alles op tijd kan worden opgebouwd. De koptelefoons en de eventueel gekozen extra’s worden overhandigd. Na de show is er een Partypicture moment (mits bijgeboekt, neem hierbij wel de 1,5 meter afstand regel in acht) en zullen wij koptelefoons weer innemen, om vervolgens weer te vertrekken en jou en je vrienden achter te laten met een glimlach van oor tot oor.
Waar moet ik rekening mee houden als het gaat om de RIVM-regels en de nieuwe 1,5 meter samenleving?
Voor alle actuele RIVM-regels check je rijksoverheid.nl.
Voor onze medewerkers en artiesten geldt te allen tijde de 1,5 meter afstand regel. Wij zullen de gehele show dan ook zoveel mogelijk op afstand en contactloos voor je organiseren. Mocht er zich toch een onveilige situatie voordoen, of mochten jij en of je gasten zich niet aan deze afstand regel houden, kunnen wij in het uiterste geval jouw Private Festival cancelen en weer vertrekken zonder enig recht op restitutie.
Naast het houden van de afstand en het regelmatig handen wassen, worden alle gebruikte materialen na elke show goed schoongemaakt door ons.
Hoe wordt overlast voorkomen tijdens Private Festival?
Er kan op de speakers gedraaid worden, maar er kan ook gekozen worden voor silent disco koptelefoons tijdens het optreden van de artiest. Je buren realiseren dan waarschijnlijk niet eens dat Private Festival langskomt. Mocht je een groter feest organiseren en hiervoor een geschikte locatie hebben, dan kan je kiezen voor de optie Festival Sound voor nog dikker geluid. Je blijft ten alle tijde zelf verantwoordelijk voor eventuele overlast en bijbehorende sancties.
Hoeveel bezoekers mogen er aanwezig zijn bij een optreden van Private Festival?
Momenteel verandert dit aantal om de paar weken. Wij verzoeken je om voor deze informatie de actuele status te checken bij het RIVM via rijksoverheid.nl.
Kan mijn festival doorgaan bij slecht weer?
Private Festival werkt met speakers en/of silent disco koptelefoons die ook binnen in huis of in een tent in de tuin goed bereik hebben. Hierdoor kunnen we ook bij regen en wind gewoon doorgaan. Bij extreme weersomstandigheden zoals storm, onweer en hagel kan je private festival niet doorgaan, maar mocht dit zich voordoen nemen wij altijd eerst contact met je op om te kijken naar een passende oplossing.
Bestellen, betalen & wijzigen
Wat zit er allemaal inbegrepen in de prijs?
Private festival werkt met all-in prijzen, transport, op & afbouw, de show, het geluidssysteem, de silent disco koptelefoons, de medewerkers en de dj zijn allemaal inbegrepen in deze prijs. Daarnaast zijn alle prijzen inclusief BTW. Eventuele extra opties zijn bij te boeken in het bestelproces.
Ik wil mijn pakket wijzigen, maar ik heb al geboekt?
Stuur ons een e-mail en een van onze medewerkers zal je verzoek zo snel mogelijk in behandeling nemen en kijken naar de eventuele mogelijkheden.
Speciale verzoeken
Ik wil extra opties toevoegen aan mijn pakket. Wat moet ik doen?
Alle extra’s kun je kiezen tijdens het invullen van jouw aanvraag. Mocht je later toch nog iets toe willen voegen, dan kan dit als wij telefonisch contact met je hebben om jouw aanvraag door te nemen.
Stel dat ik tijdens de show een extra uur bij wil boeken, kan dat?
Dit is helaas niet mogelijk, dit moet altijd vooraf bijgeboekt worden in verband met onze planning.
Ik wil graag een artiest boeken die niet op de website staat, kan dit?
Speciale verzoeken kan je altijd indienen via het aanvraagformulier.